اسکندرپور از برخی اقدامات مجموعه مدیریت شهری در عید نوروز خبر داد و گفت: امسال نیز شهر شیراز را سرشار از گل می بینیم، اما به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا کمپ های اسکان نوروزی برای مسافران وجود ندارد.
کد خبر: ۸۲۷۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲ 02 March 2020

تابناک فارس به نقل از فارس: این بسته ها در مناطق ۵، ۷ و ۹ به صورت منزل به منزل تحویل داده می شوند تا ساکنان مناطق کمتر برخوردار با مشکل مواجه نشوند.

شهردار شیراز روز گذشته در گفت و گو با شبکه استانی فارس از تصویب بودجه ای بالغ بر ۹ میلیارد تومان در شورای اسلامی شهر برای مبارزه با ویروس کرونا خبر داد و گفت: بسته های بهداشتی و ضدعفونی برای اهالی مناطق کمتر برخوردار شیراز از محل این بودجه فراهم شده است.

حیدر اسکندرپور با اشاره به آغاز برنامه ضدعفونی معابر و خیابان های سطح شهر، اضافه کرد: خیابان های اصلی و پرتردد شهر توسط 3 گروه، ضدعفونی و گندزدایی می شود که این اقدام به صورت مستمر و روزانه ادامه دارد.

وی اضافه کرد: نوع مواد ضدعفونی، میزان مواد مصرفی و نحوه ضدعفونی با تاییدیه دانشگاه علوم پزشکی است و برای شهروندان مشکلی ایجاد نمی کند.

 

 

اسکندرپور با اشاره به برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران با حضور مدیران ارشد شهرداری در نخستین روز اعلام وجود ویروس کرونا در ایران، افزود: در این جلسه مدیران شهری وظایف متعددی را بر عهده گرفتند و اقدامات مهمی مانند ضدعفونی مستمر و روزانه ناوگان حمل و نقل عمومی، پارک های سطح شهر، سرویس های بهداشتی و ساختمان های شهرداری، همچنین اطلاع رسانی گسترده در سطح شهر طبق دستورالعمل های دانشگاه علوم پزشکی آغاز شد.

 

 

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی در صف مقدم مبارزه با ویروس کرونا است، اضافه کرد: شهرداری شیراز از ابتدای بروز این ویروس به علت احساس مسئولیت در قبال سلامت شهروندان در کنار دانشگاه علوم پزشکی تلاش کرده است.

اسکندرپور شایعه تعطیل شدن میدان میوه و تره بار را تکذیب کرد و گفت: میدان میوه و تره بار به صورت مستمر، روزانه و قبل از شروع به فعالیت ضدعفونی می شود.

 

وی با اشاره به ضدعفونی روزانه مترو و اتوبوس های شهری، ادامه داد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به شهروندان توصیه می کنم که از وسایل حمل و نقل عمومی کمتر استفاده کنند و از سفرهای غیرضروری بپرهیزند.

 

اسکندرپور از برخی اقدامات مجموعه مدیریت شهری در عید نوروز خبر داد و گفت: امسال نیز شهر شیراز را سرشار از گل می بینیم، اما به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا کمپ های اسکان نوروزی برای مسافران وجود ندارد.

 

 

شهردار شیراز در این برنامه تلویزیونی از مجموعه شهرداری به خصوص از ۳ هزار پاکبان وظیفه شناس که این روزها در سطح شهر حضور دارند، قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار